Scroll Top

Digital marketing
DIGITAL MARKETING

Το DIGITAL MARKETING είναι με πολύ απλά λόγια ότι η βενζίνη σε ένα αυτοκίνητο.

 

Ακόμα και Ferrari να έχουμε αν δεν έχουμε βενζίνη μέσα στο ντεπόζιτο θα βλέπουμε ακόμα και ποδήλατα να μας προσπερνάνε και εμείς απλά θα καμαρώνουμε για την Ferrari.

 

Τώρα όπου Ferrari βάλε την επιχείρησή σου και όπου βενζίνη βάλε το Digital marketing και όπου ποδήλατα βάλε τις άλλες επιχειρήσεις και όπου προσπέραση  βάλε ΠΛΑΝΟ DIGITAL MARKETING.

 

Το απλό αυτό παράδειγμα μας δείχνει ότι κάποιος επιχειρηματίας όσα και χρήματα να βάλει και να επενδύσει πάνω στην επιχείρησή του δεν θα τα κάνει ποτέ απόσβεση και δεν θα βγάλει κέρδος αν δεν έχει ένα ΠΛΑΝΟ Digital marketing.

 

Και επειδή τα πάντα γίνονται από το διαδίκτυο ένα πλάνο  Digital marketing οπωσδήποτε είναι πάντα χρήσιμο.

 

Τι νόημα έχει να έχουμε φτιάξει την καλύτερη ιστοσελίδα με μεγάλο Traffic αλλά οι υποψήφιοι πελάτες να μη γίνονται ποτέ πελάτες.

 

Επίσης δεν έχει κανένα νόημα αν τις εγγραφές δεν τις μετατρέψεις σε αγορές.ΔΩΡΟΝ-ΑΔΩΡΟΝ

 

 

Τι είναι το Marketing;

 

Τι είναι το Μάρκετινγκ;

Το marketing αναφέρεται σε δραστηριότητες που αναλαμβάνει μια εταιρεία για να προωθήσει την αγορά ή την πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Το μάρκετινγκ περιλαμβάνει τη διαφήμιση, την πώληση και την παράδοση προϊόντων σε καταναλωτές ή άλλες επιχειρήσεις. Κάποιο μάρκετινγκ γίνεται από θυγατρικές για λογαριασμό μιας εταιρείας .

Οι επαγγελματίες που εργάζονται στα τμήματα μάρκετινγκ και προώθησης μιας εταιρείας επιδιώκουν να τραβήξουν την προσοχή των βασικών πιθανών κοινού μέσω της διαφήμισης. Οι προωθήσεις στοχεύουν σε συγκεκριμένο κοινό και μπορεί να περιλαμβάνουν εγκρίσεις διασημοτήτων , συναρπαστικές φράσεις ή συνθήματα, αξέχαστες συσκευασίες ή γραφικά σχέδια και συνολική προβολή στα μέσα ενημέρωσης.

ΒΑΣΙΚΑ TAKEAWAYS

  • Το μάρκετινγκ αναφέρεται σε όλες τις δραστηριότητες που κάνει μια εταιρεία για την προώθηση και την πώληση προϊόντων ή υπηρεσιών στους καταναλωτές.
  • Το μάρκετινγκ χρησιμοποιεί το “μίγμα μάρκετινγκ”, γνωστό και ως τέσσερα Ps—προϊόν, τιμή, τόπος και προώθηση.
  • Στον πυρήνα του, το μάρκετινγκ επιδιώκει να λάβει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, να εντοπίσει τους ιδανικούς πελάτες του και να επιστήσει την προσοχή των πελατών στο διαθέσιμο προϊόν ή υπηρεσία.

Κατανόηση του Μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ ως κλάδος περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που αναλαμβάνει μια εταιρεία για να προσελκύσει πελάτες και να διατηρήσει σχέσεις μαζί τους. Η δικτύωση με πιθανούς ή προηγούμενους πελάτες είναι επίσης μέρος της δουλειάς και μπορεί να περιλαμβάνει τη σύνταξη ευχαριστητικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το παιχνίδι γκολφ με υποψήφιους πελάτες, την γρήγορη επιστροφή κλήσεων και email και συνάντηση με πελάτες για καφέ ή ένα γεύμα.

Στο πιο βασικό του επίπεδο, το μάρκετινγκ επιδιώκει να ταιριάξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μιας εταιρείας με πελάτες που θέλουν πρόσβαση σε αυτά τα προϊόντα. Η αντιστοίχιση προϊόντων με πελάτες εξασφαλίζει τελικά την κερδοφορία.

Το προϊόν, η τιμή, ο τόπος και η προώθηση είναι τα τέσσερα P του μάρκετινγκ. Τα Τέσσερα P αποτελούν συλλογικά το βασικό μείγμα που χρειάζεται μια εταιρεία για να προωθήσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Ο Νιλ Μπόρντεν έκανε δημοφιλή την ιδέα του  μείγματος μάρκετινγκ και την ιδέα των Τεσσάρων Ps τη δεκαετία του 1950.

Προϊόν

Το προϊόν αναφέρεται σε ένα είδος ή αντικείμενα που η επιχείρηση σχεδιάζει να προσφέρει στους πελάτες. Το προϊόν θα πρέπει να επιδιώκει να εκπληρώσει μια απουσία στην αγορά ή να ικανοποιήσει τη ζήτηση των καταναλωτών για μεγαλύτερη ποσότητα ενός ήδη διαθέσιμου προϊόντος. Προτού προετοιμάσουν μια κατάλληλη καμπάνια, οι έμποροι πρέπει να κατανοήσουν ποιο προϊόν πωλείται, πώς ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του, εάν το προϊόν μπορεί επίσης να συνδυαστεί με ένα δευτερεύον προϊόν ή σειρά προϊόντων και εάν υπάρχουν υποκατάστατα προϊόντα στην αγορά .

Τιμή

Η τιμή αναφέρεται στο πόσο θα πουλήσει η εταιρεία το προϊόν. Κατά τον καθορισμό μιας τιμής, οι εταιρείες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη την τιμή κόστους μονάδας, το κόστος μάρκετινγκ και τα έξοδα διανομής. Οι εταιρείες πρέπει επίσης να εξετάσουν την τιμή των ανταγωνιστικών προϊόντων στην αγορά και εάν η προτεινόμενη τιμή τους είναι επαρκής για να αντιπροσωπεύει μια λογική εναλλακτική για τους καταναλωτές.

Θέση

Το μέρος αναφέρεται στη διανομή του προϊόντος. Τα βασικά ζητήματα περιλαμβάνουν εάν η εταιρεία θα πουλήσει το προϊόν μέσω μιας φυσικής βιτρίνας, στο διαδίκτυο ή μέσω και των δύο καναλιών διανομής. Όταν πωλείται σε μια βιτρίνα, τι είδους φυσική τοποθέτηση προϊόντος αποκτά; Όταν πωλείται στο διαδίκτυο, τι είδους ψηφιακή τοποθέτηση προϊόντος λαμβάνει;

Προβολή

Το Promotion, το τέταρτο P, είναι η ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας μάρκετινγκ. Η προώθηση περιλαμβάνει μια ποικιλία δραστηριοτήτων όπως διαφήμιση, πωλήσεις, προωθητικές ενέργειες πωλήσεων, δημόσιες σχέσεις, άμεσο μάρκετινγκ, χορηγία και αντάρτικο μάρκετινγκ .

Οι προωθήσεις ποικίλλουν ανάλογα με το στάδιο του κύκλου ζωής του προϊόντος στο οποίο βρίσκεται το προϊόν. Οι έμποροι κατανοούν ότι οι καταναλωτές συνδέουν την τιμή και τη διανομή ενός προϊόντος με την ποιότητά του και το λαμβάνουν υπόψη όταν σχεδιάζουν τη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ.

Ειδικές Θεωρήσεις

Από το 2017, περίπου το 62% των καταναλωτών αγοράζει είδη online κάθε μήνα. Οι ειδικοί αναμένουν ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ θα αυξηθούν από 587 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019 σε πάνω από 735 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2023 .

Λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα στατιστικά στοιχεία, το διαδικτυακό μάρκετινγκ αποτελεί κρίσιμο στοιχείο μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής μάρκετινγκ. Είναι ζωτικής σημασίας για τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να χρησιμοποιούν διαδικτυακά εργαλεία, όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η ψηφιακή διαφήμιση, τόσο σε εφαρμογές ιστότοπου και φορητών συσκευών, όσο και σε φόρουμ Διαδικτύου. Η εξέταση ενός κατάλληλου καναλιού διανομής για προϊόντα που αγοράζονται στο διαδίκτυο είναι επίσης ένα σημαντικό βήμα.

 

Ποιοι είναι οι στόχοι του μάρκετινγκ;

Ένας σημαντικός στόχος του μάρκετινγκ είναι η προώθηση της ανάπτυξης μιας εταιρείας. Αυτό μπορεί να φανεί μέσω της προσέλκυσης και της διατήρησης νέων πελατών.

Οι εταιρείες μπορούν να εφαρμόσουν μια σειρά από διαφορετικές στρατηγικές μάρκετινγκ για να επιτύχουν αυτούς τους στόχους. Για παράδειγμα, η αντιστοίχιση προϊόντων με τις ανάγκες των πελατών θα μπορούσε να περιλαμβάνει εξατομίκευση, πρόβλεψη και ουσιαστικά γνώση του σωστού προβλήματος προς επίλυση.

Μια άλλη στρατηγική είναι η δημιουργία αξίας μέσω της εμπειρίας του πελάτη. Αυτό αποδεικνύεται μέσω των προσπαθειών για την ανύψωση της ικανοποίησης των πελατών και την άρση τυχόν δυσκολιών με το προϊόν ή την υπηρεσία.

 

Ποια είναι τα τέσσερα P του μάρκετινγκ;

Μια ευρέως χρησιμοποιούμενη έννοια στον τομέα του μάρκετινγκ, το Four Ps του μάρκετινγκ εξετάζει τέσσερα βασικά στοιχεία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ. Τα Four Ps αποτελούνται από προϊόν, τιμή, τόπο και προώθηση.

 

Τι μπορεί να σας βοηθήσει για να πετύχετε στο σημερινό τοπίο του μάρκετινγκ;

Ακολουθεί μια σειρά από συμβουλές από ειδικούς για το πώς να προσεγγίσετε το μάρκετινγκ στην ψηφιακή εποχή:

Η εταιρεία μας  μπορεί να αξιοποιήσει δεδομένα για να δημιουργήσετε πιο σχετικές και εξατομικευμένες εμπειρίες για τους πελάτες σας. Επιπλέον, αξιοποιήστε τις εμπειρίες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για να καλλιεργήσετε μια ισχυρότερη σύνδεση με το κοινό σας.

 

Τι κάνει ένας επαγγελματίας MARKETER?

Με πολύ πολύ απλά λόγια ΦΕΡΝΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.

 

Ένα μεγάλο  λάθος που κάνουνε πολλοί από τους ανθρώπους που μας παίρνουν τηλέφωνα για να ζητήσουν την βοηθειά μας είναι να μας ζητάνε να τους πούμε κάτι που θα τους φέρει άμεσα αποτελέσματα δηλαδή σαν να λέμε εδώ και τώρα κέρδος.

 

Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάτι ούτε εμείς ούτε κανείς δεν ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΒΔΙ να φέρνει από την  μια στιγμή στην άλλη πελάτες και κατά συνέπεια χρήματα.

 

Το marketing χρειάζεται ΠΛΑΝΟ-ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ-ΥΠΟΜΟΝΗ

Έχοντας τα 3 παραπάνω είναι αδύνατον σε βάθος χρόνου να μην έρθουν τα αποτελέσματα που περιμένουμε.

 

Στην LIKENET έχουμε την γνώση και την εξειδίκευση να φτιάξουμε μαζί το πλάνο και την στρατηγική εκείνη που θα ανεβάσει κατακόρυφα την επιχείρησή σας.

 

Απλά επικοινωνήστε και έρχεστε να κεράσουμε στο γραφείο μας ένα καφέ και να σας συμβουλέψουμε ΣΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ.

 

 

ΣΤΗΝ LIKENET KAI ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΣΑΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ

 

 

Είσαι έτοιμος για να ξεφύγεις από τους ανταγωνιστές σου;

Related Posts