Your Cart
No products in the cart.
Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.
Κατασκευή ιστοσελίδων από 250€ | Ιστοσελίδες – eshop | Σεμινάρια
No products in the cart.
Κανένα προϊόν στο καλάθι σας.
Digital Marketing σημαίνει κέρδος για την επιχειρισή σας.
Προώθηση ιστοσελίδας, οι πιο αποδοτικές τεχνικές βελτιστοποιήσης τη ιστοσελίδα ως προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO – Search Engine Optimization) έτσι ώστε να εμφανίζεται σε υψηλότερη θέση σε σχετικές αναζητήσεις.
Το DIGITAL MARKETING είναι με πολύ απλά λόγια ότι η βενζίνη σε ένα αυτοκίνητο.
Ακόμα και Ferrari να έχουμε, αν δεν έχουμε βενζίνη μέσα στο ντεπόζιτο θα βλέπουμε ακόμα και ποδήλατα να μας προσπερνάνε και εμείς απλά θα καμαρώνουμε για την Ferrari.
Τώρα όπου Ferrari βάλε την επιχείρησή σου και όπου βενζίνη βάλε το Digital marketing και όπου ποδήλατα βάλε τις άλλες επιχειρήσεις και όπου προσπέραση βάλε ΠΛΑΝΟ DIGITAL MARKETING.
Το απλό αυτό παράδειγμα μας δείχνει ότι κάποιος επιχειρηματίας, όσα και χρήματα να βάλει και να επενδύσει πάνω στην επιχείρησή του, δεν θα τα κάνει ποτέ απόσβεση και δεν θα βγάλει κέρδος, αν δεν έχει ένα ΠΛΑΝΟ Digital marketing.
Και επειδή τα πάντα γίνονται από το διαδίκτυ,ο ένα πλάνο Digital marketing οπωσδήποτε είναι πάντα χρήσιμο.
Τι νόημα έχει να έχουμε φτιάξει την καλύτερη ιστοσελίδα με μεγάλο Traffic αλλά οι υποψήφιοι πελάτες να μη γίνονται ποτέ πελάτες;
Επίσης, δεν έχει κανένα νόημα αν τις εγγραφές δεν τις μετατρέψεις σε αγορές. ΔΩΡΟΝ-ΑΔΩΡΟΝ
Το marketing αναφέρεται σε δραστηριότητες που αναλαμβάνει μια εταιρεία για να προωθήσει την αγορά ή την πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Το μάρκετινγκ περιλαμβάνει τη διαφήμιση, την πώληση και την παράδοση προϊόντων σε καταναλωτές ή άλλες επιχειρήσεις. Κάποιο μάρκετινγκ γίνεται από θυγατρικές για λογαριασμό μιας εταιρείας.
Οι επαγγελματίες που εργάζονται στα τμήματα μάρκετινγκ και προώθησης μιας εταιρείας επιδιώκουν να τραβήξουν την προσοχή των βασικών πιθανών κοινού μέσω της διαφήμισης. Οι προωθήσεις στοχεύουν σε συγκεκριμένο κοινό και μπορεί να περιλαμβάνουν εγκρίσεις διασημοτήτων, συναρπαστικές φράσεις ή συνθήματα, αξέχαστες συσκευασίες ή γραφικά σχέδια και συνολική προβολή στα μέσα ενημέρωσης.
ΒΑΣΙΚΑ TAKEAWAYS
Το μάρκετινγκ ως κλάδος περιλαμβάνει όλες τις ενέργειες που αναλαμβάνει μια εταιρεία για να προσελκύσει πελάτες και να διατηρήσει σχέσεις μαζί τους. Η δικτύωση με πιθανούς ή προηγούμενους πελάτες είναι επίσης μέρος της δουλειάς και μπορεί να περιλαμβάνει τη σύνταξη ευχαριστητικών μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το παιχνίδι γκολφ με υποψήφιους πελάτες, την γρήγορη επιστροφή κλήσεων και email και συνάντηση με πελάτες για καφέ ή ένα γεύμα.
Στο πιο βασικό του επίπεδο, το μάρκετινγκ επιδιώκει να ταιριάξει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μιας εταιρείας με πελάτες που θέλουν πρόσβαση σε αυτά τα προϊόντα. Η αντιστοίχιση προϊόντων με πελάτες εξασφαλίζει τελικά την κερδοφορία.
Το προϊόν, η τιμή, ο τόπος και η προώθηση είναι τα τέσσερα P του μάρκετινγκ. Τα Τέσσερα P αποτελούν συλλογικά το βασικό μείγμα που χρειάζεται μια εταιρεία για να προωθήσει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. Ο Νιλ Μπόρντεν έκανε δημοφιλή την ιδέα του μείγματος μάρκετινγκ και την ιδέα των Τεσσάρων Ps τη δεκαετία του 1950.
Προϊόν
Το προϊόν αναφέρεται σε ένα είδος ή αντικείμενα που η επιχείρηση σχεδιάζει να προσφέρει στους πελάτες. Το προϊόν θα πρέπει να επιδιώκει να εκπληρώσει μια απουσία στην αγορά ή να ικανοποιήσει τη ζήτηση των καταναλωτών για μεγαλύτερη ποσότητα ενός ήδη διαθέσιμου προϊόντος. Προτού προετοιμάσουν μια κατάλληλη καμπάνια, οι έμποροι πρέπει να κατανοήσουν ποιο προϊόν πωλείται, πώς ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές του, εάν το προϊόν μπορεί επίσης να συνδυαστεί με ένα δευτερεύον προϊόν ή σειρά προϊόντων και εάν υπάρχουν υποκατάστατα προϊόντα στην αγορά .
Τιμή
Η τιμή αναφέρεται στο πόσο θα πουλήσει η εταιρεία το προϊόν. Κατά τον καθορισμό μιας τιμής, οι εταιρείες πρέπει να λαμβάνουν υπόψη την τιμή κόστους μονάδας, το κόστος μάρκετινγκ και τα έξοδα διανομής. Οι εταιρείες πρέπει επίσης να εξετάσουν την τιμή των ανταγωνιστικών προϊόντων στην αγορά και εάν η προτεινόμενη τιμή τους είναι επαρκής για να αντιπροσωπεύει μια λογική εναλλακτική για τους καταναλωτές.
Θέση
Το μέρος αναφέρεται στη διανομή του προϊόντος. Τα βασικά ζητήματα περιλαμβάνουν εάν η εταιρεία θα πουλήσει το προϊόν μέσω μιας φυσικής βιτρίνας, στο διαδίκτυο ή μέσω και των δύο καναλιών διανομής. Όταν πωλείται σε μια βιτρίνα, τι είδους φυσική τοποθέτηση προϊόντος αποκτά; Όταν πωλείται στο διαδίκτυο, τι είδους ψηφιακή τοποθέτηση προϊόντος λαμβάνει;
Προβολή
Το Promotion, το τέταρτο P, είναι η ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας μάρκετινγκ. Η προώθηση περιλαμβάνει μια ποικιλία δραστηριοτήτων όπως διαφήμιση, πωλήσεις, προωθητικές ενέργειες πωλήσεων, δημόσιες σχέσεις, άμεσο μάρκετινγκ, χορηγία και αντάρτικο μάρκετινγκ .
Οι προωθήσεις ποικίλλουν ανάλογα με το στάδιο του κύκλου ζωής του προϊόντος στο οποίο βρίσκεται το προϊόν. Οι έμποροι κατανοούν ότι οι καταναλωτές συνδέουν την τιμή και τη διανομή ενός προϊόντος με την ποιότητά του και το λαμβάνουν υπόψη όταν σχεδιάζουν τη συνολική στρατηγική μάρκετινγκ.
Με πολύ πολύ απλά λόγια ΦΕΡΝΕΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ.
Ένα μεγάλο λάθος που κάνουνε πολλοί από τους ανθρώπους που μας παίρνουν τηλέφωνα για να ζητήσουν την βοηθει, είναι να μας ζητάνε να τους πούμε κάτι που θα τους φέρει άμεσα αποτελέσματα δηλαδή, σαν να λέμε εδώ και τώρα κέρδος.
Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε κάτι, ούτε εμείς, ούτε κανείς δεν ΕΧΕΙ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΡΑΒΔΙ να φέρνει από την μια στιγμή στην άλλη πελάτες και κατά συνέπεια χρήματα.
Έχοντας τα 3 παραπάνω είναι αδύνατον σε βάθος χρόνου να μην έρθουν τα αποτελέσματα που περιμένουμε.
Στην LIKENET έχουμε την γνώση και την εξειδίκευση να φτιάξουμε μαζί το πλάνο και την στρατηγική εκείνη που θα ανεβάσει κατακόρυφα την επιχείρησή σας.
Απλά επικοινωνήστε και έρχεστε να κεράσουμε στο γραφείο μας ένα καφέ και να σας συμβουλέψουμε ΣΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ.
Έχεις την δυνατότητα να δεις on line το site σου από την αρχή και πως θα είναι η κατασκευή της ιστοσελίδας σου, πριν ακόμα πληρώσεις;
Οι ιστοσελίδες για ξενοδοχεία αποτελούν ένα σημαντικό βήμα στην αύξηση της αξιοπιστίας και της φήμης ενός ξενοδοχείου και αποτελούν ένα απαραίτητο εργαλείο διαφήμισης και προώθησης.
Δυναμική ιστοσελίδα για γρηγορή φόρτωση για κέρδη είναι η κατασκευή ιστοσελίδας που έχει ως πρώτο στόχο η LikeNet για τους πελάτες που την εμπιστεύονται.
Διαθέτουμε μεγάλη εμπειρία στις ιστοσελίδες αμεα ώστε να είναι η ιστοσελίδα σας φιλική προς τα άτομα με ειδικές ανάγκες. Η Κατασκευή ιστοσελίδων γίνεται με πιστοποίηση WCAG 2.0
Κατασκευή eshop που πουλάνε και δεν σε πουλάνε.Οικονομική κατασκευή ηλεκτρονικού καταστήματος (eshop) με σύγχρονο και εντυπωσιακό σχεδιασμό για υψηλά κέρδη.
Αν δεν έχετε χρόνο, δεν μπορείτε ή δεν θέλετε να διαχειριστείτε την ιστοσελίδα σας ή το eshop σας ή το portal-magazino σας ή την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας μην ανησυχείτε καθόλου. Είμαστε εδώ για να τα αναλάβουμε όλα και οικονομικά για σας.
Η εταιρεία κατασκευής ιστοσελίδων Likenet σας παρέχει σε κορυφαίες τιμές αλλά και σε κορυφαία ποιότητα Hosting-Domain. Ταχύτατο και ασφαλή Hosting χωρίς πτώσεις στην ιστοσελίδα σας με τριπλή εγγύηση.
Επαγγελματικές σελίδες Facebook, σύνδεση με το eshop σας, διαφημίσεις Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, στοχευμένες διαφήμισης & οικονομικές τιμές διαφήμισης στα social media.
Με τις οικονομικές στοχευμένες διαφημιστικές καμπάνιες της LikeNet η ιστοσελίδα σας θα βγαίνει AΜΕΣΑ στην πρώτη σελίδα της Google με τις λέξεις κλειδιά που έχετε επιλέξει για υψηλότερα κέρδη.
Μάθε μέσα από την Likenet πως θα μπορέσεις και εσύ εύκολα και γρήγορα να φτιάχνεις τις ιστοσελίδες που πάντα ονειρευόσουνα μέσα σε 10 ώρες!
Και στην κατασκευή λογότυπου η Likenet έχει τον πρώτο..Logo. Η εταιρική ταυτότητα είναι η εικόνα της εταιρίας και είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτου δραστηριότητας.
Φτάνει μια ιστοσελίδα να κάνει την διαφορά στο θέμα της κερδοφορίας σας; Μήπως πρέπει να υπάρχει και η προώθηση της ιστοσελίδας (SEO);
Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου