b2b ηλεκτρονικό εμπόριο

 

b2b ηλεκτρονικό εμπόριο

 

 

Το B2B ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένας ανταγωνιστικός χώρος. 

 

Είναι σημαντικό να έχετε την καλύτερη δυνατή απόδοση από τις επενδύσεις υποδομών από την ιστοσελίδα σας. 

 

Η διαπραγμάτευση ευνοϊκών συμφωνιών με τους προμηθευτές σας είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για την αύξηση της απόδοσης επένδυσης (ROI).

 

Τα μαθήματα διαπραγμάτευσης συμβάσεων εξοπλίζουν τους επιχειρηματίες του ηλεκτρονικού εμπορίου με τις δεξιότητες για να ενισχύσουν τη θέση τους με τους προμηθευτές.

 

 Με τη σειρά τους, οι επιχειρηματίες μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη τους για τις επιχειρήσεις B2B. 

 

Ας δούμε μερικούς τρόπους οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να δεσμεύσουν τους προμηθευτές τους και να ενισχύσουν την απόδοση της επένδυσής τους.

 

Έξοδα Προμηθευτή Έρευνας

 

Είναι δικαιολογημένη η προσφορά σας;

 

 Ο προμηθευτής σας θα βρει τους όρους σας βιώσιμοι μακροπρόθεσμα; 

 

Βεβαιωθείτε ότι ολοκληρώσατε την έρευνά σας πριν φτάσετε στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων.

 

Αν καταλαβαίνετε το κόστος που συνεπάγεται ο προμηθευτής, είστε σε καλύτερη θέση να διαπραγματευτείτε.

 

Με την επεξεργασία του κόστους παραγωγής του πωλητή σας και συνεπώς των περιθωρίων του πωλητή σας, έχετε πολύ καλύτερη ιδέα για το περιθώριο διαπραγματεύσεων. 

 

Μαθήματα διαπραγμάτευσης συμβάσεων σας εξοπλίζουν για στρατηγική έρευνα.

 

Η διεξοδική έρευνα μπορεί να οδηγήσει σε υγιή προσφορά και να παράσχει επιτακτική συλλογιστική για να κερδίσει παραχωρήσεις και συμφωνίες.

 

Αύξηση των ευκαιριών αγοράς του προμηθευτή

 

Οι επιχειρήσεις B2B αγοράζουν χύμα. 

 

Οι μαζικές παραγγελίες μπορούν να αυξήσουν τον όγκο των πωλήσεων για τους προμηθευτές B2B. 

 

Προκειμένου να ωθήσετε το εμπορικό ισοζύγιο προς όφελός σας, δημιουργήστε νέες αγορές για τον προμηθευτή σας με αντάλλαγμα χαμηλότερες τιμές και καλύτερους όρους συναλλαγής.

 

Για παράδειγμα, ένας προμηθευτής χαρτοπωλείου από το Νιου Τζέρσεϊ είχε δοκιμάσει να αποκτήσει ένα σημείο πώλησης στα γραφεία του Μανχάταν.

 

 Ο προμηθευτής της NJ εγκατέλειψε μετά την αποτυχία να κερδίσει έλξη. 

 

Όπως συνέβη, μια εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου που λειτουργούσε από τη Νέα Υόρκη είχε ήδη μερικούς πελάτες στο Μανχάταν. 

 

Η επιχείρηση της NYC ήταν έτοιμη να επεκτείνει τις δραστηριότητές της κερδίζοντας νέους πελάτες.

 

Η προμήθεια δύο νέων μονάδων γραφείων έδωσε τη δύναμη της εταιρείας ηλεκτρονικού εμπορίου. 

 

Αυτό επέτρεψε στον έμπορο της Νέας Υόρκης να διαπραγματεύεται με τον προμηθευτή της NJ 12,5% χαμηλότερες τιμές και καλύτερους όρους πληρωμής.

 

 Η συναλλαγή μεταφράζεται σε μια κερδοφόρα, μακροπρόθεσμη σχέση.

 

Μειώστε τους κινδύνους των προμηθευτών

 

Η ναυτιλία και ο χειρισμός των αγαθών είναι συνήθως ένα ακριβό μέρος των πράξεων του προμηθευτή.

 

 Η ναυτιλία και ο χειρισμός γίνονται ακόμα πιο περίπλοκες όταν τα εμπορεύματα πρέπει να διασχίζουν τα σύνορα και να εισάγονται μέσω λιμένων.

 

Εάν μπορείτε να μειώσετε τους κινδύνους της αλυσίδας εφοδιασμού, μπορείτε να πάρετε καλύτερους όρους από τον προμηθευτή σας.

 

Μπορείτε να μειώσετε τους κινδύνους των προμηθευτών συνδέοντας τον προμηθευτή με αξιόπιστους μεταφορείς. 

 

Μπορείτε επίσης να τοποθετήσετε συστήματα για ταχύτερη εκκαθάριση στο λιμάνι.

 

Σύμφωνα με τα μαθήματα διαπραγμάτευσης συμβολαίων εμπειρογνωμόνων, ένας άλλος τρόπος μείωσης των κινδύνων των προμηθευτών είναι η έγκαιρη ή η πλήρης πληρωμή. 

 

Η πραγματοποίηση πλήρων πληρωμών ενδέχεται να μην είναι επιθυμητή για ταμειακές ροές. 

 

Ωστόσο, εάν κάνετε τις πλήρεις πληρωμές σας παίρνετε υψηλότερες εκπτώσεις, μπορεί να αξίζει να εξεταστεί.

 

Φέρτε τον Διαγωνισμό

 

Για οποιαδήποτε δεδομένη λειτουργία ηλεκτρονικού εμπορίου, υπάρχουν πολλοί προμηθευτές που προσφέρουν παρόμοιες υπηρεσίες. 

 

Έρευνα και επικοινωνήστε με τον διαγωνισμό για να λάβετε διαφορετικά εισαγωγικά εισαγωγικά. 

 

Χρησιμοποιήστε αυτά τα αποσπάσματα για να συγκρίνετε και να επιλέξετε τα δύο πρώτα ή τρία.

 

Κατά τη διάρκεια των συζητήσεων, χρησιμοποιήστε αυτές τις συγκρίσεις.  

 

Αυτό θα μπορούσε να ενθαρρύνει τον πωλητή σας να κάνει μια πιο ανταγωνιστική προσφορά. 

 

Μερικοί τρόποι εύρεσης ανταγωνιστικών προμηθευτών περιλαμβάνουν:

 

  • Αιτήματα μηχανής αναζήτησης
  • Διαδικτυακά φόρουμ
  • Εμπορικές εκδόσεις
  • Χονδρικές και λιανικές ιστοσελίδες όπως το Alibaba
  • Οι παρελθόντες και οι τρέχοντες προμηθευτές σας
  • Offline ή προμηθευτές τούβλων και κονιάματος

Διαπραγμάτευση Όρων Πληρωμής

 

Μερικές φορές το πληρωτέο ποσό δεν είναι το πρόβλημα, αλλά πώς γίνονται οι πληρωμές ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

Εάν ο προμηθευτής σας ζητάει προκαταβολή ύψους 85%, αυτό πιθανόν να έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ταμειακή σας ροή.

 

Μπορείτε να παζαρεύετε πιο ευέλικτους όρους για να κάνετε τις λειτουργίες σας πιο ομαλές. 

 

Για παράδειγμα, πληρώστε 30% έως 50% μπροστά και το υπόλοιπο σε 30 ή 60 ημέρες.

 

Αυτό σας δίνει μεγαλύτερη δυνατότητα να εμπορευτείτε τα προϊόντα σας και να επιταχύνετε τον κύκλο των πωλήσεων.

 

Διαπραγμάτευση ευέλικτων όρων πληρωμής σε αντάλλαγμα για αγορές μεγαλύτερου όγκου.

 

Διαπραγμάτευση καλύτερων όρων εξόδου

 

Για νέα προϊόντα, ίσως δεν είναι συνετό να δεσμευθείτε σε συμβάσεις μεγάλου όγκου για μεγάλο χρονικό διάστημα. 

 

Αγοράζοντας χύμα, κινδυνεύετε να αγοράσετε προϊόντα με χαμηλό κύκλο εργασιών και ενδέχεται να υποστούν μακροπρόθεσμες απώλειες. 

 

Για τις υπηρεσίες, μπορεί να έχετε κολλήσει με μια μακροπρόθεσμη συνδρομή για μια υπηρεσία που προσφέρει μικρή ή καμία αξία.

 

Κάνοντας ευέλικτους και ευνοϊκούς όρους εξόδου, μπορείτε να αποσύρετε τις αγορές αν δεν έχετε θετικό αντίκτυπο μέσα σε λίγους μήνες. 

 

Επιπλέον, οι ευνοϊκοί όροι εξόδου σας δίνουν την ευελιξία να δοκιμάζετε συνεχώς διαφορετικά προϊόντα από διαφορετικούς προμηθευτές. 

 

Οι συνεχείς έλεγχοι διευκολύνουν τη βελτίωση των προσφορών σας και αυξάνουν την κερδοφορία.

 

Marketing Likenet