Αν ο στόχος της επιχείρησής σου είναι συγκεκριμένος, δεν χρειάζεται να τον κρύβεις.
Αντιθέτως, μπορείς να τον προωθήσεις και να τον εμπλουτίσεις, μάλιστα, προς όφελος των πελατών σου.
Ο στόχος σου μπορεί να γίνει η υπόσχεση που θα δώσεις στο κοινό σου.
Οπότε, θα πρέπει να είναι εμφανής στην ιστοσελίδα σου, αφού θα είναι εκείνη η φράση που θα ενισχύσει την πειθώ σου.
2. Μήπως το «σχετικά» στα περιεχόμενα είναι προσωποκεντρικό;
Το website που δίνει πληροφορίες σχετικά με την ιστοσελίδα σου, δεν χρειάζεται να περιστρέφεται γύρω από σένα.
Αντιθέτως, θα πρέπει να προβάλει τις παροχές της επιχείρησής σου, για να μπορεί να καταλάβει αμέσως ο επισκέπτης πως θα επωφεληθεί από τις υπηρεσίες σου και κυρίως να μάθει ποιες ακριβώς είναι αυτές.
Η προσωπική σου ιστορία μπορεί να υπάρχει στα περιεχόμενα, αλλά καλό είναι να περιορίζεται μέσα σε λίγες γραμμές.
3. Οι «επιλογές» που προσφέρεις είναι λειτουργικές;
Σε μια επιτυχημένη ιστοσελίδα το μόνο πράγμα που μετράει είναι το πρακτικό κομμάτι.
Τα μακροσκελή κείμενα και οι θεωρίες συχνά κουράζουν τον χρήστη και τον αποπροσανατολίζουν.
Το διαδίκτυο, άλλωστε, το επιλέγουν οι περισσότεροι για την γρήγορη αναζήτηση προϊόντων και για την ευκολία των συναλλαγών.
Οπότε, φρόντισε και η δική σου φόρμα παραγγελιών να είναι εύχρηστη και να προσφέρει διάφορους τρόπους αποπληρωμής.
4. Ανταποκρίνεσαι στις ανάγκες των πελατών σου;
Αν επιθυμείς να δεις την ιστοσελίδα σου να ξεχωρίζει, θα πρέπει να πάψεις να σκέφτεσαι μόνο το κέρδος της επιχείρησης και να βασιστείς στη χρηστικότητα των προσφορών σου.
Ο καταναλωτής για να μπει στη διαδικασία της αγοράς χρειάζεται να βρει εκείνο το προϊόν που θα του λύσει κάποια υπαρκτή ανάγκη.
Δεν αρκεί μόνο να το δει και να τον δελεάσει.
Αν εσύ δεν του δώσεις έναν λόγο για να το πάρει, πολύ απλά θα το προσπεράσει και θα σταθεί στο επόμενο που θα του δώσει ένα κίνητρο για να το επιλέξει.
5. Παρακινείς τους επισκέπτες σου να συμμετέχουν;
Πολλές φορές η περιήγηση σε μια ιστοσελίδα μπορεί να γίνει βαρετή και μονότονη.
Οι διάσπαρτες εικόνες και οι τυπικοί κατάλογοι των παροχών μπορεί να απωθήσουν το χρήστη.
Επομένως, χρειάζεται να τους δίνεις την επιλογή να πάρουν μέρος σε κάποια δράση.
Προσφορά για SEO H εταιρεία μας,σας δίνει το δικαίωμα με μια super προσφορά για SEO που δεν έχει ξαναγίνει στα Ελληνικά δρώμενα,να δοκιμάσετε την εξειδίκευσή μας πάνω στο SEO ΜΟΝΟ ΜΕ 500€! από 990€ που είναι η κανονική τιμή και να δείτε την ιστοσελίδα σας να αρχίζει να ανεβαίνει θέσεις αναζήτησης της Google που δίνουμε
Κατασκευή ιστοσελίδων με την πλατφόρμα cms του wordpress Υπάρχουν αρκετά cms ανοιχτού κώδικα που μπορεί κανείς να δημιουργήσει μια ιστοσελίδα. Υπάρχει το joomla,το magento,το opencart,το Drupal και άλλα πολλά. Υπάρχει όμως και κάποιο cms το οποίο το προτιμάνε και όχι άδικα η συντριπτική πλειοψηφία των πελατών αλλά και των
Κατασκευή ιστοσελίδας γιατί να κάνω; Δημιουργία ιστοσελίδας ή κατασκευή eshop σήμερα όχι αύριο.Είναι δυνατόν στην σημερινή εποχή να ελπίζεις στην στήριξη της γειτονίας,έχοντας ένα μαγαζί με ρούχα; Για σκέψου αυτό όμως το μαγαζί σου αν η εταιρεία κατασκευή site,κατασκευή eshop LikeNet στο μετέτρεπε σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που θα
Γιατί πρέπει να έχεις ιστοσελίδα Επαγγελματίας χωρίς ιστοσελίδα δεν πρέπει να υπάρχει,ανεξαρτήτου επαγγέλματος.Θα ήταν σαν να βλέπαμε μια χελώνα χωρίς καβούκι. Ένα site πλέον είναι αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς και βέβαια των επιχειρήσεων που μέσα από αυτές βγάζουν τα κέρδη τους για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν στα έξοδα και στις υποχρώσεις της