Πώς να χρησιμοποιήσετε το Facebook για την επιχείρηση σας

ΠΩΣ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟ FACEBOOK ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΙΣΗ ΣΑΣ

Κατασκευή ιστοσελίδων και Facebbok

Πώς να χρησιμοποιήσετε το Facebook για την επιχείρησή σας

 

Θυμηθείτε όταν δημιουργήσατε για πρώτη φορά το προσωπικό σας προφίλ στο Facebook και το πρώτο πράγμα που κάνατε ήταν να αρχίσετε να συμπληρώνετε τις πληροφορίες «Σχετικά με»; 

 

Λοιπόν, αυτό ακριβώς θέλετε να κάνετε όταν δημιουργείτε μια νέα επιχειρηματική σελίδα. 

 

Μην υποτιμάτε τη δύναμη της ενότητας «Πληροφορίες» της επαγγελματικής σας σελίδας. 

 

Ομοίως όταν επισκέπτεστε έναν ιστότοπο και θέλετε να διαβάσετε περισσότερα για την εταιρεία, πατήστε το κουμπί «Σχετικά με εμάς» στο μενού.

 

 Οι άνθρωποι το κάνουν και στις σελίδες σας στο Facebook! Αυτός είναι ένας από τους κορυφαίους προορισμούς των επισκεπτών.

 

Για να έχετε την τέλεια ενότητα «Σχετικά», θέλετε να προσθέσετε την αποστολή, το όραμά σας και τις αξίες σας μαζί με οποιεσδήποτε λεπτομέρειες που θα έχουν σημασία για τους πιθανούς πελάτες σας. 

 

Έχετε ένα μικρό χρονικό διάστημα για να αποκτήσετε την προσοχή των θεατών σας, ώστε να βάζετε μόνο τις πιο σχετικές λεπτομέρειες στην κορυφή της ενότητας. 

 

Στην επόμενη ενότητα, προσπαθήστε να απαντήσετε στις ερωτήσεις που θα έλεγαν οι πιθανοί πελάτες σας, για παράδειγμα, πόσο καιρό είστε στην επιχείρηση. 

 

Μπορείτε επίσης να δώσετε σύντομες ιστορίες επιτυχίας και παραδείγματα για το πώς έχετε βοηθήσει άλλους.

 

Αντί να χρησιμοποιείτε την επαγγελματική φρασεολογία στα μηνύματά σας, μιλήστε σε πελάτες με έναν συνομιλητικό τρόπο.

 

Τέλος, προσθέστε λέξεις-κλειδιά και φράσεις που σχετίζονται με την επιχείρησή σας και θα χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε καταναλωτή αναζητά τη μικρή επιχείρησή σας.

 

 

 

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ FACEBOOK

 

Οι επιχειρηματικές σελίδες του Facebook σας παρέχουν πολλές στατιστικές που πρέπει πραγματικά να δώσετε προσοχή και να λάβετε υπόψη σας κατά τη μετάβαση στη στρατηγική μάρκετινγκ. 

 

Όταν δημιουργείτε για πρώτη φορά την επιχειρηματική σας σελίδα, αυτό που αναζητάτε είναι στατιστικά στοιχεία κοινού, όπως ηλικία, φύλο και χώρα διαμονής. 

 

Το επόμενο βήμα είναι να εξετάσουμε το συνολικό ποσό των συνολικών αλληλεπιδράσεων και έπειτα των αλληλεπιδράσεων ανά θέση.

 

Ένας πολύ καλός τρόπος για να εξασφαλίσετε ότι παίρνετε τις περισσότερες αλληλεπιδράσεις δημοσιεύεται όταν το κοινό σας είναι συνδεδεμένο στο διαδίκτυο.

 

Ένα άλλο πράγμα που θέλετε να καταλάβετε χρησιμοποιώντας το Facebook Insights είναι το είδος του περιεχομένου που λαμβάνει την μεγαλύτερη αφοσίωση.

 

 

ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΛΥΜΜΑΤΟΣ

 

Η φωτογραφία σας στο εξώφυλλο του Facebook λειτουργεί σαν ηλεκτρονική πινακίδα σας.

 

Έχετε την ευκαιρία να μεταφέρετε αμέσως τις λεπτομέρειες σχετικά με την εταιρεία σας σε οποιονδήποτε προσγειώνεται στη σελίδα σας.

 

Αφήστε το φωτογραφικό σας εξώφυλλο στο Facebook να έχει ισχυρό οπτικό αντίκτυπο. 

 

Στην περιγραφή της φωτογραφίας, πείτε τις λεπτομέρειες της κοινής σας ιστορίας που επιτρέπουν στους θεατές σας να κατανοήσουν το «τι» και το «γιατί» πίσω από την επιχείρησή σας, όχι μόνο τον τρόπο.

 

Στο παρελθόν, οι άνθρωποι χρησιμοποίησαν την φωτογραφία εξωφύλλου τους σαν διαφημιστικό ή διαφημιστικό εργαλείο.

 

Θέλετε να αποφύγετε τίποτα που φαίνεται υπερβολικά ανεπιθύμητο ή υπερ-διαφημιστικό στη σελίδα σας, ειδικά με την φωτογραφία του εξώφυλλου.

 

Μια καλή συμβουλή είναι να αλλάζετε συχνά την κάλυψη της φωτογραφίας σας, διατηρώντας τη φρέσκια και ενδιαφέρουσα – αλλά σιγουρευτείτε ότι είναι πάντα στο εμπορικό σήμα.

 

 

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ

 

Όταν χρησιμοποιείτε το Facebook για την επιχείρησή σας, ο στόχος σας θα πρέπει να είναι η δημοσίευση 5-10 φορές την εβδομάδα. 

 

Δεν θέλετε να κατακλύσετε τους οπαδούς σας αλλά δεν θέλετε να δημοσιεύσετε πολύ λίγα πράγματα έτσι ώστε να ξεχάσουν για εσάς. 

 

Κάθε κοινωνικό δίκτυο είναι διαφορετικό, οπότε η στρατηγική συχνότητας απόσπασης πρέπει να αντικατοπτρίζει τον κανόνα του κοινωνικού δικτύου στο οποίο βρίσκεστε. 

 

Θέλετε επίσης να σημειώσετε πότε είναι η κατάλληλη στιγμή για την ανάρτηση.

 

 

FACEBOOK LIVE

 

Το Facebook Live είναι το νέο εργαλείο του Facebook, όπου μπορείτε να προβάλλετε ζωντανά βίντεο και να συνομιλήσετε με τους θαυμαστές σας. Είναι πολύ απλό! Έτσι προβάλλετε ένα ζωντανό βίντεο:

 

  1. Στην εφαρμογή Facebook, αρχίστε να συνθέτετε μια κατάσταση ως συνήθως.
  2. Αντί να εισάγετε κείμενο, αναζητήστε το νέο εικονίδιο λίγο πάνω από το πληκτρολόγιο, στην άκρα δεξιά. Αγγίξτε το.
  3. Συμπληρώστε έναν τίτλο και επιλέξτε τις επιλογές απορρήτου (φίλοι, δημόσιοι κ.λπ.).
  4. Επιλέξτε την κάμερα που βρίσκεται μπροστά ή πίσω στην επάνω δεξιά γωνία.
  5. Πήγαινε!

 

Μόλις ξεκινήσετε τη ροή, μια ειδοποίηση Facebook θα σταλεί στους φίλους σας στο Facebook, ενημερώνοντάς τους ότι είστε ροής. 

 

Το πάνω μισό της οθόνης σας θα δείξει τι βλέπουν οι θεατές και το κάτω μισό είναι εκεί όπου εμφανίζονται οι ειδοποιήσεις σχόλια και οι νέοι επισκέπτες.

 

 

  1. Κάντε μια θέση μπροστά από το χρόνο που λέει στους θαυμαστές σας πότε πρόκειται να μεταδώσετε.

Θέλετε να δημιουργήσετε προσδοκίες αφήνοντας τους θαυμαστές σας να γνωρίζουν πότε θα μεταδίδετε ζωντανά.

 

  1. Ζητήστε από τους θεατές σας να εγγραφούν για να λαμβάνουν ειδοποιήσεις όταν μπαίνεις ζωντανά.

Κλήση ότι οι οπαδοί μπορούν να πατήσουν στο κουμπί εγγραφής σε ζωντανά βίντεο και βίντεο που ήταν ζωντανά για να λαμβάνουν ειδοποιήσεις την επόμενη φορά που θα ζουν.

 

  1. Γράψτε μια συναρπαστική περιγραφή πριν πάτε ζωντανά.

Μια μεγάλη περιγραφή θα καταγράψει την προσοχή των οπαδών και θα τους βοηθήσει να καταλάβουν τι είναι η μετάδοσή σας.

 

  1. Πηγαίνετε ζωντανά ΜΟΝΟ όταν έχετε μια ισχυρή σύνδεση.

Ελέγξτε την εφαρμογή για να βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα ισχυρό σήμα προτού πάτε ζωντανά. Εάν το σήμα σας είναι αδύναμο, το κουμπί «Go Live» θα είναι γκρι. Προσπαθήστε να βρείτε μια τοποθεσία όπου βρίσκεστε σε Wi-Fi ή έχετε τουλάχιστον μια σύνδεση 4G.

 

  1. Καλωσορίστε τους φίλους σας με το όνομα και απαντήστε στα σχόλιά τους ζωντανά.

Οι θαυμαστές σας θα είναι ενθουσιασμένοι που σας ακούν να αναφέρετε το όνομά τους και να απαντήσετε στις ερωτήσεις τους όταν είστε ζωντανοί.

 

  1. Αν χάσετε τη σύνδεση ενώ είστε ζωντανός, βρείτε ένα μέρος με καλύτερο σήμα.

Αν χάσετε τη σύνδεση ενώ ζείτε, μην πανικοβληθείτε! 

 

Πηγαίνετε σε ένα μέρος με καλύτερο σήμα και η εφαρμογή σας θα προσπαθήσει αυτόματα να συνδεθεί ξανά.

 

 Εάν δεν μπορείτε να επανασυνδεθείτε, η υπάρχουσα εκπομπή σας θα εξακολουθεί να αποθηκεύεται στη σελίδα σας.

 

 Σκεφθείτε αν θέλετε να το διαγράψετε πριν ξεκινήσετε μια νέα εκπομπή.

 

  1. Μεταδίδετε για μεγαλύτερες χρονικές περιόδους για να προσεγγίσετε περισσότερους οπαδούς.

Όσο περισσότερο μεταδίδετε, τόσο πιο πιθανό είναι να ανακαλύψετε και να μοιραστείτε το βίντεό σας με τους φίλους σας στο Facebook. 

 

Σας συνιστούμε να πάτε ζωντανός για τουλάχιστον 5 λεπτά και έχουμε δει κάποια δημόσια πρόσωπα να μεταδίδονται για πάνω από μία ώρα.

 

  1. Τέλος, να είστε δημιουργικοί και να ζείτε συχνά!

Δοκιμάστε διαφορετικούς τύπους εκπομπών – και πηγαίνετε συχνά ζωντανά – για να κρατήσετε τους φίλους σας εμπλακεί.

Η μετάβαση στο ζωντανό είναι ένα τόσο μεγάλο νέο εργαλείο για τις επιχειρήσεις, ιδιαίτερα για τις μικρές επιχειρήσεις. 

 

Η μετάβαση είναι μια πολύ προσωπική εμπειρία ανάμεσα σε εσάς και το ακροατήριό σας. 

 

Είτε έχετε ένα άτομο που σας παρακολουθεί ή 50, ο θεατής θα εξακολουθεί να αισθάνεται σαν να μιλάτε μόνο σε αυτούς. 

 

Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να εξασφαλίσετε ότι η επιχείρησή σας είναι όσο το δυνατόν πιο «ανθρώπινη». 

 

Είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να εισαγάγετε τους ανθρώπους πίσω από την επιχείρησή σας και να δώσετε στο ακροατήριό σας ένα «VIP πίσω από τα σκηνικά» κοιτάξτε στον κόσμο σας! 

 

Ποιος δεν αγαπά να πάρει ένα VIP πίσω από τις σκηνές εμφάνιση των αγαπημένων τους σημάτων;


Το Facebook είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης εκεί έξω.

 

 Είναι ένας ο καθένας είναι πάντα και μπορείτε να αναπτύξετε την επιχείρησή σας τόσο πολύ χρησιμοποιώντας το Facebook αν το κάνετε σωστά. 

 

Το Facebook μπορεί να πάρει χρόνο για να προσελκύσει πελάτες, αλλά αν το κάνετε σωστά και το κάνετε καλά, η επιχείρησή σας πρόκειται να BOOM!

 

Δημιουργούμε επαγγελματίες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Go Top