Κατασκευή ιστοσελίδων από 250€ | Ιστοσελίδες – eshop | Σεμινάρια

Επικοινωνία

Πως να ανεβάσετε την καινούργια ιστοσελίδα στην google - Likenet

Πως να ανεβάσετε την καινούργια σας ιστοσελίδα στην Google

Πως να ανεβάσετε νέα ιστοσελίδα στην Google

 

Η κατάταξη μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης είναι μια χρονοβόρα διαδικασία και μπορεί να κρατήσει από 1 έως και 12 μήνες από την στιγμή που θα αρχίσετε να κάνετε SEO και προώθηση στην ιστοσελίδα σας.

Όμως, άμα γίνει σωστά όσο καινούρια και νέα είναι η ιστοσελίδα σας, τα αποτελέσματα θα είναι μακροπρόθεσμα και δύσκολα θα μπορέσουν άλλες ιστοσελίδες να σας ανταγωνιστούν.

Για αυτό, για να σας γλιτώσουμε χρόνο, κόπο, χρήματα και από την ψυχολογική απογοήτευση, σκεφτήκαμε να γράψουμε αυτόν τον μικρό οδηγό με μικρά βηματάκια που μπορούν να ακολουθήσουν όλοι ασχέτως γνώσεως SEO και προώθησης ιστοσελίδων.

Άμα λοιπόν έχετε μια ιστοσελίδα που είναι του κουτιού, θα πρέπει να ρίξετε μια ματιά στον παρακάτω οδηγό για να δείτε τι θα πρέπει να κάνετε από την ημέρα ένα που έχει βγει το site σας live.

 

1. Βήμα Πρώτο: Αναζήτηση Keywords

 

Ο σημαντικότερος λόγος που δεν ανεβαίνει το site σας στις μηχανές αναζήτησης είναι ενδεχομένως επειδή διαλέξατε λανθασμένες λέξεις κλειδιά ή συνήθως επειδή δεν έχετε διαλέξει καθόλου λέξεις κλειδιά.  Οι λέξεις κλειδιά είναι ουσιαστικά οι όροι για τους οποίους επιθυμείτε την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης.

Είναι οι λέξεις που χρησιμοποιούν οι υποψήφιοι πελάτες σας για να σας βρούνε στις μηχανές αναζήτησης και στη Google.

Η μεγαλύτερη παρανόηση στο SEO και ειδικά στην αρχή είναι ο ανταγωνισμός στις λέξεις κλειδιά. Ας δούμε λοιπόν πως μπορεί να προσδιοριστεί ο ανταγωνισμός στις λέξεις κλειδιά ή στο keyword competition ή keyword difficulty.

Θα κατηγοριοποιήσουμε τον ανταγωνισμό στις λέξεις κλειδιά σε 6 βασικές κατηγορίες:

  • Super Easy Keywords: Τα κορυφαία 10 αποτελέσματα δεν έχουν καμία on-Page βελτιστοποίηση για τα keywords και δεν είναι ισχυρά sites.
  • Easy Keywords: Στο top 10 υπάρχουν ιστοσελίδες με κάποια on page βελτιστοποίηση αλλά δεν είναι Authority sites όπως η Wikipedia.
  • Relatively Easy Keywords: Τα 10 κορυφαία αποτελέσματα έχουν όλα βελτιστοποιηθεί για τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί, αλλά δεν είναι κανένα τους Authority site.
  • Medium Keywords: Tα 10 πρώτα έχουν πλήρη on-Page βελτιστοποίηση και υπάρχουν τουλάχιστον ένα ή δύο Authority Sites.
  • Hard Keywords:  Το top 10 έχει τουλάχιστον 3 Authority sites τα οποία είναι βελτιστοποιημένα και έχουν ένα σωστό και ισορροπημένο backlink profile.
  • Very Hard Keywords: Τα πρώτα δέκα αποτελέσματα αναζήτησης στην Google έχουν τουλάχιστον 6 Authority sites που είναι βελτιστοποιημένα τόσο σε επίπεδο εντός σελίδας όσο και σε επίπεδο εκτός σελίδας.

Τώρα, άμα δεν βγάζετε χρήματα από την ιστοσελίδα σας ή δεν μπορείτε να ανεβάσετε την ιστοσελίδα σας στις μηχανές αναζήτησης, τότε μάλλον έχετε κάνει τα παρακάτω μοιραία λάθη στην επιλογή των κατάλληλων λέξεων κλειδιών: (keywords)

  • Έχετε επιλέξει λέξεις κλειδιά που δεν θα μπορέσετε να πιάσετε ποτέ
  • Έχετε επιλέξει λέξεις κλειδιά που έχουν πολύ μικρό ή ελάχιστο όγκο αναζήτησης (κάτω από 100 αναζητήσεις τον μήνα)
  • Οι λέξεις κλειδιά που έχετε επιλέξει δεν ανήκουν στην κατηγορία των money keywords.
  • Έχετε πέσει σε όλα τα παραπάνω μοιραία λάθη μαζί.

Εάν λοιπόν έχετε επιλέξει μια λέξη κλειδί με καθόλου πρόθεση αγοράς, χαμηλό όγκο αναζητήσεων και υψηλό ανταγωνισμό, δεν θα βγάλετε ποτέ χρήματα από το site σας. Η εύρεση των σωστών λέξεων κλειδιών είναι το Α και το Ω στο SEO.

Θα πρέπει λοιπόν να μάθετε να κάνετε σωστή αναζήτηση και εύρεση των κατάλληλων λέξεων κλειδιών πριν κάνετε οτιδήποτε άλλο.

Το επόμενο πράγμα που θα πρέπει να έχετε στο μυαλό σας είναι να μπορέσετε να χτίσετε το site σας με βάση τις κατάλληλες λέξεις κλειδιά γιατί απλούστατα το SEO ξεκινάει από το Web Design.

Το στήσιμο της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να γίνει με βάση τις λέξεις κλειδιά.

2. Βήμα Δεύτερο: Web 2.0 Sites

 

Για κάθε νέο site που ξεκινάτε και θέλετε να ανεβάσετε στις μηχανές αναζήτησης, καλό θα ήταν να χτίσετε μερικά Web 2.0 sites όπως blogger, tumbler, wordpress.com με μερικά μοναδικά άρθρα και να τα αφήσετε να ωριμάσουν.

Όταν ο ανταγωνισμός είναι σχετικά μικρός στις μηχανές αναζήτησης, 10 Web 2.0 sites είναι αρκετά. Άμα είναι μεγαλύτερος ο ανταγωνισμός, θα χρειαστείτε περισσότερα Web 2.0 από 20 και πάνω, οπότε και θα πρέπει να στρωθείτε στη δουλειά.

Κάθε 15 ημέρες ή κάθε εβδομάδα καλό θα ήταν να προσθέτετε ακόμα ένα άρθρο σε όλα αυτά τα Web 2.0 blogs για να υπάρχει μια άνοδο στις μηχανές αναζήτησης. Τα άρθρα θα πρέπει να είναι μοναδικά και καλογραμμένα για τον κόσμο που θα τα διαβάσει.

Μην ξεχάσετε να συνδέσετε με τις σωστές λέξεις κλειδιά τα Web 2.0 με την ιστοσελίδα σας και τις σωστές σελίδες προορισμού.

Οι Web 2.0 πλατφόρμες παρέχουν και dofollow αλλά και nofollow άρθρα και αυτό είναι υγιές να υπάρχει.

3. Βήμα Τρίτο: Ποικιλομορφία (διασπορά) και ταχύτητα δημιουργίας των backlinks

 

Μετά το χτίσιμο των Web 2.0 που είναι και ο ευκολότερος τρόπος για να κερδίσετε γρήγορα μερικά backlinks, θα χρειαστείτε την δημιουργία backlinks με σταθερή ταχύτητα και διασπορά. Θα πρέπει κάθε εβδομάδα να δημιουργείτε σταθερά backlinks έστω και κακής ποιότητας ώστε να φαίνεται ότι έχετε μια φυσική δημιουργία backlink.

Καλό θα ήταν να βρείτε κάποια υπηρεσία SEO που μπορεί να σας δώσει μερικά backlinks κάθε εβδομάδα ή κάθε μήνα που να είναι του παρακάτω είδους:

– Social Bookmarks
– Social Network
– Article Submission
– Blog Comments

Βέβαια μπορείτε και μόνοι σας να κάνετε κοινοποιήσεις στα social media, να κάνετε social bookmarks αλλά και να αφήσετε κάποια σχόλια σε blogs.

Τέλος, μπορείτε να γράψετε μερικά άρθρα σε forum ή να δημοσιεύσετε σε τρίτα site είτε δωρεάν είτε επί πληρωμή κάποια guest posts.

 

4. Βήμα Τέταρτο: Κάντε backlinks στα Web 2.0 sites

 

Τα Web 2.0 sites δεν τα παρατάμε και τα χρησιμοποιούμε ξανά και ξανά, γιατί στον χώρο του SEO όπως και στην ζαχαροπλαστική, τίποτα δεν πετιέται και τίποτα δεν πάει χαμένο και αυτό βάλτε το καλά στο μυαλό σας.

Θα πρέπει σιγά σιγά να αρχίσετε να χτίζετε μερικά backlinks προς τα Web 2.0 που έχετε δημιουργήσει, είτε από άλλα Web 2.0 sites είτε από τις παραπάνω πηγές:

– Social Bookmarks
– Social Network
– Article Submission
– Blog Comments

Θα πρέπει και εδώ η δημιουργία των backlinks να γίνει με σταθερό τρόπο σε εβδομαδιαία βάση και να αποφύγουμε τις διακυμάνσεις. Καλό θα ήταν το χτίσιμο των backlinks να ξεκινήσει αργά στην αρχή και μετά να επιταχύνετε το βήμα σας, χτίζοντας τον πρώτο μήνα λίγα και τους επόμενους μήνες όλο και περισσότερα.

Επικεντρωθείτε στα contextual backlinks, σε αυτά δηλαδή που είναι μέσα στο κείμενο της σελίδας και όχι σε footer links ή σε spam links κτλ.

Συνήθως θα χρειαστούμε 500 contextual backlinks για κάθε Web 2.0 τους πρώτους 3 μήνες ώστε να δούμε κάποιο αποτέλεσμα στις μηχανές αναζήτησης.

 

5. Βήμα Πέμπτο: Δημιουργήστε Προφίλ και 301 shorteners

 

Αυτό μπορεί να ακούγεται λίγο περίεργο και λίγο blackhat SEO για πολλούς αλλά δεν είναι.

Γιατί όπως ανέφερα και προηγουμένως, μετράει το συνολικό backlink profile που έχουμε στη Google και στις μηχανές αναζήτησης και αναγκαστικά θα πάρουμε και ποιοτικά backlinks αλλά και backlinks που δεν είναι και τόσο καλά και στην πορεία θα χάσουμε και καλά αλλά και κακά backlinks.

Όσο πιο δύσκολη είναι η λέξη κλειδί και όσο πιο μεγάλος ο ανταγωνισμός, τόσο πιο πολλά backlinks θα χρειαστούμε τα οποία να δείχνουν και στο site μας αλλά και στα backlinks που έχουμε δημιουργήσει και συγκεκριμένα να δείχνουν στα Web 2.0 sites.

Θα πρέπει να δημιουργήσουμε 10 τουλάχιστον προφίλ σε διάφορα sites -προσωπικά και μη. Κατόπιν θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε μερικά URL Shorteners τα οποία θα τα βάλουμε να δείχνουν στα Web 2.0 που έχουμε δημιουργήσει.

Παράλληλα, θα πρέπει να δημιουργήσουμε μερικές εκατοντάδες backlinks στα προφίλ που έχουμε δημιουργήσει και άμα χρειάζεται να συνεχίσουμε να ανοίγουμε και άλλα Web 2.0 μέχρι να φτάσουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα στις μηχανές αναζήτησης.

 

6. Βήμα Έκτο: Private Blogging Network ή Pulbic Blogging Network (PBN)

 

Πολλοί έχουν παρεξηγήσει την έννοια του Private Blogging Network όμως όλες οι μεγάλες εταιρείες και τα μέσα ενημέρωσης ακόμα και η ίδια η Google διαθέτουν ηθελημένα ή άθελα τους το δικό τους PBN, δημόσιο ή ιδιωτικό.

Και αυτή είναι η αλήθεια. Το μαχαίρι κόβει ψωμί, όμως μπορεί να κόψει και άλλα πράγματα και να γίνει φονικό όπλο.

Το θέμα είναι ότι γενικά μιλώντας χρειάζεστε τη δύναμη των PBNs είτε να δημοσιεύσετε εσείς άρθρα σε εφημερίδες και περιοδικά που αποτελούν δημόσια PBNs και έχουν μεγάλο κόστος, είτε να δημιουργήσετε το δικό σας PBN με τα δικά σας site δορυφόρους, με διαφορετικά θέματα (templates), σε διαφορετικά hosting και με διαφορετικό και μοναδικό περιεχόμενο άμα γίνεται.

Πριν ξοδέψετε λοιπόν χρήματα σε κάποιο PBN, γιατί είναι όντως κοστοβόρα διαδικασία, θα πρέπει να έχετε ήδη εξαντλήσει την δημιουργία των Web 2.0 και να έχετε φτιάξει αρκετά, πάνω από 40 νομίζω είναι αρκετά.

Μετά θα πρέπει να κάνετε τον σχεδιασμό σας και να συνδυάσετε guest posting σε 10 τουλάχιστον δημόσια PBNs και να δημιουργήσετε και το δικό σας PBN που θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 10 έως 20 ανεξάρτητα sites.

Θυμηθείτε ότι χρειάζεστε την διασπορά των συνδέσμων που θα κερδίσετε και από τα δημόσια PBN αλλά και από τα ιδιωτικά.

 

7. Βήμα Έβδομο: Αξιολογήστε την κατάσταση και επαναλάβετε ξανά

 

Τα παραπάνω 6 βήματα είναι τα τυπικά βήματα για που θα πρέπει να κάνετε στην εκτός σελίδας βελτιστοποίηση που ευθύνεται για το 80% της κατάταξης της ιστοσελίδας σας.

Ανάλογα με το μέγεθος του ανταγωνισμού των λέξεων κλειδιών που έχετε επιλέξει, ανάλογος θα είναι και ο χρόνος αλλά και ο κόπος, η δουλειά που θα πρέπει να κάνετε για να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google.

Άμα όλα τα παραπάνω σας φαίνονται βουνό, τότε θα πρέπει σίγουρα να ζητήσετε την συνδρομή μιας έμπειρης εταιρείας SEO σαν τη δική μας.

 

Πως ανεβάσετε νέα ιστοσελίδα στην google..

Likenet Δημιουργούμε επαγγελματίες

Καλέστε με
+
Καλέστε με
Scroll to Top