ηλεκρονικό εμπόριο

 

Οι διαφορετικοί τύποι ηλεκτρονικού εμπορίου

 

Το ηλεκτρονικό εμπόριο αναφέρεται σε οποιαδήποτε συναλλαγή γίνεται online.

 

Η αγορά και πώληση προϊόντων, υπηρεσιών και ψηφιακών προϊόντων μέσω του Διαδικτύου εμπίπτουν στην ομπρέλα που είναι το ηλεκτρονικό εμπόριο. 

 

Αυτές οι ανταλλαγές καλύπτουν ένα τεράστιο φάσμα επιχειρηματικών τύπων, κατακόρυφους κλάδους και προσφορές προϊόντων. 

 

Η πρώτη ηλεκτρονική συναλλαγή πραγματοποιήθηκε πριν από δεκαετίες, αλλά ο τρόπος με τον οποίο τα καταστήματα καταναλωτών εξελίχθηκε από τότε. 

 

Σήμερα, τρις ​​δισεκατομμύρια δολάρια δαπανώνται ετησίως και ο αριθμός συνεχίζει να αυξάνεται κάθε χρόνο.

 

Στο παρελθόν, η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος ήταν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα που οι περισσότερες μάρκες δεν είχαν.

 

Οι μάρκες που δημιούργησαν ένα κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου μπόρεσαν να προσεγγίσουν μια νέα πελατειακή βάση και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και είδαν την πρόωρη ανάπτυξη.

 

Οι μάρκες που δεν πωλούν στο διαδίκτυο περιορίζουν την προσφορά τους και περιορίζουν τη βέλτιστη ταμειακή ροή.

 

Τα εμπορικά σήματα που επιθυμούν την ανάπτυξη τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα πρέπει να κάνουν την επένδυση για τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος.

 

Οι παραδοσιακές τοποθεσίες από τούβλα και κονιάματα εξακολουθούν να λειτουργούν και αντιπροσωπεύουν ένα σημαντικό κομμάτι των λιανικών δαπανών παγκοσμίως, αλλά το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια ταχέως αναπτυσσόμενη τάση.

 

Αυτή η τάση είναι αδύνατο να αγνοηθεί.

 

Η λειτουργία σε απευθείας σύνδεση είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μιας μάρκας, αλλά η δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος θα είναι ευκολότερη από ό, τι νομίζετε διαβάζοντας και ακολουθώντας αυτόν τον οδηγό.

 

Οφέλη και Ευκαιρίες

 

Η άνοδος των αγορών και των πωλήσεων σε απευθείας σύνδεση έχει δημιουργήσει ευκαιρίες για εκατομμύρια ανθρώπους και προσφέρει ξεχωριστά πλεονεκτήματα σε όσους συμμετέχουν σε αυτό. 

 

Μια αυξημένη κατώτατη γραμμή, περισσότεροι πελάτες και μεγιστοποίηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας είναι μερικοί από τους καρπούς του ηλεκτρονικού εμπορίου, αλλά δεν είναι οι μόνοι. 

 

Το άνοιγμα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος εξαλείφει πολλά όρια που σχετίζονται με μια φυσική τοποθεσία λιανικής πώλησης. 

 

Τα καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου μπορούν να πουλήσουν σε εθνικό επίπεδο και ακόμη και σε όλο τον κόσμο εάν το επιθυμούν. 

 

Αυτό αυξάνει εκθετικά την πιθανή πελατειακή σας βάση κατά εκατοντάδες εκατομμύρια, αν όχι δισεκατομμύρια. 

 

Κάθε άτομο που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο είναι σε θέση να αναζητήσει, να βρει και να αγοράσει προϊόντα που θα είχαν προηγουμένως περιοριστεί γεωγραφικά. 

 

Ένα άλλο χαρακτηριστικό που αυξάνει τις πωλήσεις είναι το γεγονός ότι τα ηλεκτρονικά καταστήματα δεν κλείνουν.

 

 Είναι ανοιχτά όλο το 24ωρο και 365 ημέρες το χρόνο.

 

Το άνοιγμα ενός εικονικού καταστήματος επιτρέπει επίσης να μειωθούν τα γενικά έξοδα και το κόστος απασχόλησης. 

 

Μόλις το κατάστημα είναι πλήρως λειτουργικό, ουσιαστικά τρέχει. 

 

Μπορεί να απαιτείται κάποια συντήρηση, αλλά ένα καλά σχεδιασμένο κατάστημα θα απαιτεί ελάχιστη προσοχή με την πάροδο του χρόνου.

 

Τα brand πρέπει να θυμούνται ότι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι μια επένδυση.

 

Θα υπάρξουν ασφαλείς προκαταβολές, αλλά είναι ζωτικής σημασίας να αναγνωρίσουμε τα οφέλη που μπορούν να σπαρθούν μετά την έναρξη λειτουργίας του δικτυακού τόπου.

 

 

Τύποι συναλλαγών

 

Η σημερινή αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη μεγιστοποίηση του συντελεστή μετατροπής με αποτέλεσμα περισσότερες πωλήσεις, έσοδα και πιθανό κέρδος.

Η δημιουργία ενός καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου ανοίγει μια αναξιοποίητη ροή εσόδων για νέες ή υπάρχουσες επιχειρήσεις.

 

Πολλοί διαφορετικοί τύποι ηλεκτρονικού εμπορίου και συναλλαγές υπάρχουν στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου σήμερα.

 

Η κατανόηση αυτών των επιλογών και η επιλογή αυτής που αντιπροσωπεύει περισσότερο την επιχείρησή σας θα σας βοηθήσει να ξεκινήσετε με τη διαδικασία της οικοδόμησης του ιστότοπού σας και την επιλογή ενός CMS ηλεκτρονικού εμπορίου.

 

  1. Επιχειρήσεις προς επιχείρηση (B2B)
  2. Επιχειρήσεις προς καταναλωτές (B2C)
  3. Καταναλωτής-καταναλωτής (C2C)
  4. Καταναλωτής-προς-επιχείρηση (C2B).
  5. Καταναλωτής-προς-Διοίκηση (C2A)

 

B2B και B2C είναι οι δύο πιο σημαντικοί τύποι ηλεκτρονικού εμπορίου στον κόσμο σήμερα και είναι οι παραδοσιακοί τύποι συναλλαγών που οι περισσότεροι άνθρωποι σκέφτονται όταν ακούν τη λέξη Ηλεκτρονικό Εμπόριο. 

 

Οι επιχειρήσεις είναι σε θέση να ειδικεύονται και να λειτουργούν σε περισσότερους από έναν τύπους ηλεκτρονικού εμπορίου

 

Κάθε αποδέκτης της συναλλαγής έχει διαφορετικές ανάγκες, ανάγκες και επιχειρηματικές απαιτήσεις, καθιστώντας κάθε τύπο συναλλαγής διαφορετικό από τον υπόλοιπο.

 

Σχεδόν όλοι οι τύποι συναλλαγών που αναφέρονται στον κατάλογο ενδέχεται να αφορούν το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία. 

Ωστόσο, ορισμένοι από τους παράγοντες διαφοροποίησης μπορεί να περιλαμβάνουν την τιμή, την ποσότητα, τη συχνότητα παραγγελίας, τη μέθοδο εκπλήρωσης, τις προσδοκίες προϊόντος, την κλίμακα και ακόμη και τα εμπόδια στην είσοδο στην αγορά. 

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που εξετάζουν κατά την εκπόνηση ενός επιχειρηματικού σχεδίου, αλλά η κατανόηση της αγοράς-στόχων και του κοινού-στόχου σας είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε.

 

Επιχειρήσεις προς επιχείρηση (B2B)

 

Όπως δείχνει ο τίτλος, μια συναλλαγή B2B είναι όπου μια επιχείρηση πωλεί σε άλλη επιχείρηση.

 

 Αυτές οι συναλλαγές περιλαμβάνουν συχνά την προσαρμογή μιας παραγγελίας σε κυλιόμενη βάση. 

 

Οι συναλλαγές B2B μπορούν να περιλαμβάνουν χύδην τιμολόγηση, μεγαλύτερες ποσότητες παραγγελιών ή προϊόντα ειδικών που ο μέσος καταναλωτής δεν θα χρειαζόταν ποτέ σε καθημερινή βάση.

 

Οι συναλλαγές B2B δημιουργούν ισχυρές και μακροχρόνιες σχέσεις μεταξύ των δύο πλευρών όταν ενορχηστρώνονται σωστά.

 

Τυπικά προϊόντα που εμπλέκονται σε συναλλαγές B2B περιλαμβάνουν είδη γραφείου, βενζίνη και πετρέλαιο, ιατρικό εξοπλισμό, αεροπλάνα, πλοία και στρατιωτικό εξοπλισμό.

 

Αυτά τα στοιχεία είναι μεγάλα σε φυσικό μέγεθος ή τις απαιτούμενες ποσότητες που θα ήταν συντριπτική για έναν μέσο καταναλωτή να αγοράσει από μόνος του.

 

Οι συναλλαγές B2B συμβαίνουν σε πολλές μορφές και λαμβάνουν χώρα παγκοσμίως. 

 

Ένα δημοφιλές παράγωγο του μοντέλου B2B συμβαίνει μεταξύ των επιχειρήσεων και μιας διοίκησης κάποιου είδους (B2A). 

 

Οι συναλλαγές B2A συμβαίνουν μεταξύ εταιρειών και φορέων δημόσιας διοίκησης όπως η κυβέρνηση. 

 

Επίσης, το μοντέλο B2A αναφέρεται μερικές φορές ως B2G (επιχείρηση-προς-κυβέρνηση). 

 

Καθώς ο κόσμος εξαρτάται όλο και περισσότερο από το Διαδίκτυο, έτσι και οι κυβερνήσεις. 

 

Πολλές διαδικασίες βελτιστοποιούνται μέσω της ψηφιοποίησης και πολλές διοικήσεις και κυβερνητικοί φορείς έχουν εφαρμόσει τεχνολογίες τρίτων μερών για να βοηθήσουν στη διαδικασία.

 

 Προκειμένου να κερδίσετε επιχειρήσεις, το μάρκετινγκ μπορεί να συμβεί απευθυνόμενο στους υπεύθυνους λήψης αποφάσεων εντός της κυβέρνησης ή του έγκυρου φορέα.

 

Αυτές οι προσπάθειες θα εμπίπτουν στο μοντέλο B2A. Άλλες συναλλαγές B2A περιλαμβάνουν την κοινωνική ασφάλιση, τη σύναψη συμβάσεων εργασίας, τη χρηματοοικονομική μέτρηση.

 

Επιχειρήσεις προς καταναλωτές (B2C)

 

Ο πιο παραδοσιακός τύπος συναλλαγής από την πλευρά του καταναλωτή είναι το μοντέλο B2C. 

 

Αυτό το μοντέλο μιμείται μια αγορά που έγινε στο κατάστημα σε μια τοποθεσία τούβλο και κονίαμα, αλλά εμφανίζεται εξ ολοκλήρου σε απευθείας σύνδεση. 

 

Οι επιχειρήσεις πωλούν προϊόντα κατευθείαν στους καταναλωτές μέσω της ιστοσελίδας τους. 

 

Το διαδίκτυο λειτουργεί ως αγορά από μόνη της και το κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου χρησιμεύει ως πύλη μεταξύ των επιχειρήσεων και των online καταναλωτών. 

 

Τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι σε θέση να απαριθμήσουν πολλά προϊόντα και SKU που δίνουν στους πελάτες πολλές επιλογές για να επιλέξουν και να επιλέξουν κατά τη διάρκεια της αγοραστικής τους εμπειρίας.

 

Αυτό επιτρέπει περισσότερες επιλογές για έναν πελάτη να ερευνήσει και να βρει την τέλεια εφαρμογή.

 

Τα είδη ένδυσης, η ηλεκτρονική και ο υπαίθριος εξοπλισμός αναψυχής είναι μόνο μερικά από τα προϊόντα που πωλούνται αποτελεσματικά στο διαδίκτυο στο B2C.

 

Η συναλλαγή B2C δεν περιορίζεται σε προϊόντα, αλλά οι υπηρεσίες διανέμονται αρκετά συχνά και με αυτόν τον τρόπο.

 

Οι επιχειρήσεις μπορούν να προσφέρουν υπηρεσίες όπως οικονομική συμβουλευτική, καθοδήγηση, συνδρομές και άλλες για να αυξήσουν την παρουσία τους στο διαδίκτυο.

 

 

Καταναλωτής-καταναλωτής (C2C)

 

Με την άνοδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, πολλές καινοτομίες έχουν πραγματοποιηθεί με πολλές μορφές. 

 

Το ίδιο το διαδίκτυο είναι μια ισχυρή αγορά από μόνη της. Άλλες αγορές έχουν αποβεί καρποφόρα για να προσφέρουν στους καταναλωτές επιλογές αγορών και μονοπάτια για να αποκτήσουν τα επιθυμητά προϊόντα. 

 

Πλατφόρμες όπως το eBay, το Craigslist, το Grailed και ακόμη και τμήματα του Amazon επιτρέπουν στους καταναλωτές να πωλούν στους καταναλωτές.

 

Αυτή η γέφυρα επιτρέπει στους άνδρες και τις γυναίκες να πωλούν αγαθά χωρίς να δημιουργούν ένα εξατομικευμένο κατάστημα.

 

Αυτό οδηγεί σε γρήγορες και εύκολες μεμονωμένες συναλλαγές που επιτρέπουν να πωλούνται στο διαδίκτυο αντικείμενα ειδικής χρήσης, μεταχειρισμένα αγαθά και μεμονωμένες λίστες.

 

 

Στο μοντέλο C2C, η ίδια η πλατφόρμα δεν κατέχει ή δεν πωλεί προϊόντα. 

Αντιθέτως, χρησιμεύει ως η γέφυρα μεταξύ της πώλησης των καταναλωτών και της αγοράς των καταναλωτών. 

 

Δρουν ως τρίτο μέρος για να εποπτεύουν και να εξουσιοδοτούν τη συναλλαγή για να εξασφαλίσουν την ομαλή μετάβαση.

 

Οι δημοφιλείς πλατφόρμες έγιναν επιτυχείς λόγω του μεγάλου αριθμού χρηστών και επισκεψιμότητας, προσφέροντας παράλληλα μια λύση για να απαλλαγούμε από αγαθά με μικρό κόστος και γενικά έξοδα.

 

Η πώληση ενός αντικειμένου σε αυτούς τους ιστότοπους μπορεί να είναι τόσο απλή όσο το άνοιγμα της εφαρμογής ή του ιστότοπου, η δημιουργία ενός λογαριασμού, η καταχώριση του στοιχείου και η αναμονή αγοράς άλλου καταναλωτή.

 

Δεν χρειάζεται πρόσθετο μάρκετινγκ που να αφήνει περισσότερα κέρδη στις τσέπες του lister.

 

Αυτός ο τύπος μοντέλου γίνεται ολοένα και πιο εμφανής με την έναρξη διαφορετικών αγορών που επιθυμούν να αποκτήσουν ένα μερίδιο της ευκαιρίας της αγοράς. 

 

Οι ευκαιρίες C2C αυξάνουν την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών εξαλείφοντας πολλά στάδια της διαδικασίας αγοράς.

 

Καταναλωτής-προς-επιχείρηση (C2B)

 

Από την άλλη πλευρά του φάσματος, το μοντέλο C2B επιτρέπει στις επιχειρήσεις να λαμβάνουν αξία από τους καταναλωτές όταν είναι παραδοσιακά το αντίστροφο. 

 

Οι καταναλωτές είναι σε θέση να παρέχουν μια υπηρεσία στις επιχειρήσεις για να αυξήσουν την υπάρχουσα επιχειρηματική τους δραστηριότητα μέσω ενός συστήματος αντίστροφης δημοπρασίας.

 

Οι καταναλωτές μπορούν να ενεργούν ως εργολάβοι που υποβάλλουν προσφορές σε ορισμένα έργα που τους επιτρέπουν να φέρουν την αξία πίσω στην επιχείρηση.

 

Αυτή η ονομασία η επιλογή τιμής σας επιτρέπει στις επιχειρήσεις να φτάσουν σε διαφορετικά μέρη μιας κοινότητας που μπορεί να έχουν χρησιμοποιηθεί στο παρελθόν.

 

Για παράδειγμα, οι δημοφιλείς μπλόγκερ μπορούν να χρεώνουν μια χρέωση σε επιχειρήσεις που επιθυμούν να εμφανιστούν το στοιχείο ή η ιδέα τους προκειμένου να λάβουν έκθεση.

 

Ο καταναλωτής καθορίζει την τιμή και έχει μόχλευση στη συναλλαγή αφού παρέχει την υπηρεσία.

 

Καταναλωτής-προς-Διοίκηση (C2A)

 

Η σχέση αυτή επιτρέπει στους καταναλωτές να λαμβάνουν πληροφορίες, να πραγματοποιούν πληρωμές και να δημιουργούν μια άμεση επικοινωνία μεταξύ της κυβέρνησης ή του αρμόδιου φορέα και των καταναλωτών που αντιπροσωπεύει. 

 

Πολλές κοινές συναλλαγές C2A μπορεί να περιλαμβάνουν την πληρωμή φόρων, προστίμων, τη διερεύνηση των κωδικών ζωνών ή την καταβολή διδάκτρων σε ένα Πανεπιστήμιο. 

 

Αυτό επιτρέπει στους καταναλωτές να διεξάγουν άμεσα επιχειρήσεις με μεγάλους οργανισμούς που στο παρελθόν μπορεί να ήταν κουραστικό και αναποτελεσματικό. 

 

Προηγουμένως, αυτό το είδος δραστηριότητας ήταν κουραστικό και χρονοβόρο, αλλά οι λειτουργίες βελτιώθηκαν πολύ, καθώς οι συναλλαγές μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω του διαδικτύου. 

 

Αυτό ανοίγει τους πόρους τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τη διοίκηση, ώστε να κατανέμονται αποτελεσματικότερα.

 

Ανεξάρτητα από τον τύπο του μοντέλου που θα λειτουργήσει η επιχείρησή σας, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τις βασικές λειτουργίες της επιχείρησής σας. 

 

Αυτή η εσωτερική ανάπτυξη και διορατικότητα θα αποδώσει πιο επιθυμητά αποτελέσματα και ομαλότερες λειτουργίες. 

 

Μια επιχείρηση που είναι ευαισθητοποιημένη από τις αξίες και τους στόχους της θα διευκολύνει τη διαδικασία λήψης και λειτουργίας του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. 

 

Αυτή η ενδοσκόπηση θα σας βοηθήσει να κάνετε τη λήψη αποφάσεων πιο ξεκάθαρη και απλούστερη.

 

το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι μια εκκολαπτόμενη βιομηχανία και πολλοί άνθρωποι δεν θέλουν να πέσουν πίσω στον αγώνα. 

 

Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι εφικτή, αλλά απαιτεί προσπάθεια και γνώση του κλάδου για να το κάνει αποτελεσματικά. 

 

Ο προγραμματισμός για τον οποίο θέλετε να εισέλθετε στην αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου και η κατανόηση των βασικών σας αξιών θα καταστήσει πολύ πιο εύκολη τη διαδικασία εγκατάστασης του καταστήματός σας μακροπρόθεσμα. 

 

Αυτός ο οδηγός θα σας οδηγήσει μέσα από τα πολλά βήματα για τη δημιουργία του νέου ιστότοπου ηλεκτρονικού εμπορίου σας.

 

Η Likenet έχει τον τρόπο το ηλεκτρονικό σου εμπόριο να είναι κερδοφόρο.

 

 

Ηλεκτρονικό εμπόριο-κατασκευή eshop…Likenet